Жапек батыр ауылы 2019-2020 оқу жылындағы мектеп дефектологының I жартыжылдық бойынша жүргізілген жұмыстарының есебі. » №36 ОРТА МЕКТЕП
Алматы облысы
Іле ауданы білім бөлімінің
"№36 орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72) 43-50-93
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Жапек батыр ауылы 2019-2020 оқу жылындағы мектеп дефектологының I жартыжылдық бойынша жүргізілген жұмыстарының есебі.
26
декабрь
2019

Жапек батыр ауылы 2019-2020 оқу жылындағы мектеп дефектологының I жартыжылдық бойынша жүргізілген жұмыстарының есебі.

Жапек батыр ауылы 2019-2020 оқу жылындағы мектеп дефектологының жартыжылдық бойынша жүргізілген жұмыстарының есебі.

Әр педагогтың алдына қойған жалпы білім берудегі мақсат, міндеттері бар. Қазіргі озық технология заманында да мумкіндігі шектеулі балаларды заман талабына сай ,турлі әлеуметтік жағдайлардан адаспай ,еңбекқор азамат,қалай әзірлеп шығаруға болады деген сұрақ жұмыс жасап журген әр арнайы педагогтың әдіс тәсілдерін дамытуға итермелейді. Мумкіндігі шектеулі оқушыларды оқытудағы басты өзекті мәселем-осы оқушылардың бойларына біліммен бірге,мәдениетті,турлі әлеуметтік жағдайларға бейім ,еңбекқор жеке тұлғаны қалыптастыру.Бұл қасиеттерді бала бойына дарыту ушін мумкіндігі шектеулі балалардың психологиясын терең ,жетік меңгеру қажет.Біздің оқушыларымыздың зейін тұрақсыз,қызба,қабылдау олардан тук шықпайды деу улкен қателік.Турлі әдістемелік тәсілдерді пайдалана отырып,оқу материалын меңгеруі,қабылдауы әр деңгейдегі балаларды мумкіндігіне қарай дамыту мектептегі әр арнайы педагогтың басты міндетті. 

      Менде 2019-2020 оқу жылында 20 оқушы болды,оның 3-і ПМПК-нің ұсынысымен дамыуында кешеуілдеуі бар балалар да,17-сі сынып жетекшілерінің,ата-аналарының сұрау бойынша қатыстырылады.Оларға тоқталатын болсақ:

      1.Сұлтанбек Ислам-3 сынып оқушысы,ДЦП бала шумды көтере алмайды қимылы баяу көзі дұрыс көрмейді қолының маторикасы дамыған оқуы қалыпты бағандап шығаруға қиналады матемматикадан жұмыс жургізілуде.

      2.Зақыпбай Ернар -1 сыныпта оқиды.Сахрный диобет тип-1 ,диагзна байланысты жумыстар жургізіледі.

      3.Аужан Гүлназ -2 сыныпта оқиды. ЗПР есте сақтау қабылетті төмен,зейіні тұрақсыз.Бұл оқушымен көптеген жұмыстар жасалынды.Нәтижесі бар.

       Бұлардан басқа да сынып жетекшілердің,кейбір ата-аналардың сұрауы бойынша оқушылармен жұмыстар жургізіледі.Қандай жағыдайда да балаға логикалық ойлау дуниесін дамыту танымдық тапсырмалар,есептер,жұмбақтар қолдану қажет деп есептеймін,өйткені ондай тапсырмалар балаға қызық,әрі әрі ойлау қабілеттерін дамытады,ал ойлау қабілеті арқылы баланың кез-келген сабақта жаңа материалды жаңа материалды қабылдауы жақсарады деп ойлаймын.Ертегі оқыту,оқығанның мазмұнын айтқызу арқылы оқу техникасын жетілдіруге,сөздік қорын,тіл байлығын дамытуға улесімізді қосамыз.Диктант ,сөздік диктант жазу дағдысының жақсаруына,қатемен жұмыс арқылы сауаттылыққа баулимын.  

      Баланың жеке басының еңбекке бейім болып өсуі-оны еңбек тәрбиесіне баулуға байланысты .Осыған орай еңбек тәрбиесіне баулимын.Еңбек-баланың ақылын дамытумен қатар,ынтасын арттырары тусінікті.Еңбек арқылы айналадағысының бәріне қызыға қарайды,еңбекті жақсы көруге әуестенеді,жауапкершілікке үйренеді.Сонымен қатар бала қол өнер арқылы өзінің тілін дамытады екен.Бұл жөнінде бала тілін зертеуші М.М.Кольцов қолдың саусақ қозғалысы бала тілінің дамытуын тездеуіне ,сөйлеу қызметіне тығыз байланысты болатынын дәлелдеп жазған.Сабақтан тыс уақыттарда оқушылармен қолөнер жұмыстарын жургізіп,әртурлі материалдардан бұйымдар жасатамын.Мерекелік шаралар –баланы әлеументтендірудің бірден бір құралы.Мұғалімнің жұмысы нәтижелі болу ушін әрине ата-ананың көмегімен бірге,дұрыс түсінуі,қолдауы қажет.Ата-аналармен байланас ,кеңес берумен қатар тәрбиелік шараларда біріккен турде өтіп тұрады.     

      Жұмыс жасап жүрген оқушылармен мектебімізде психологтар Аудандық семинар өттізді ,осы семинарда сыныптан тыс шара өткіздік. Тақырыбы: «Мен өмірге құштармын» атты сыныптан тыс шараға оқушылар белсене қатысты ,оқушылар марапатталды.

Доклад.    Тақырыбы:Инклюзивті білім беру үрдісінде муміндігі шектеулі балаларға педагогикалық, психалогиялық қолдау көрсету үшін ұйымдастырушылық шаралар.    Дефектолог:Құрманғалиева А.А. 24.08.2019ж. Тамыз конферециясы  №7 ом.      Білімімізді жетілдіру үшін семинарнарларға бардық .Тақырыбы: «Инклюзивті білім беру негізінде дефектолог-логопед жұмысының ерекшеліктері» №44 ом  18.10.2019жыл.

Аудандық семинар.Тақырыбы: Әрбір бала ерекше-барлық бала тең. №7ом  15.11.2019жыл.

     Әрине,мумкіндігі шектеулі балалармен тәрбиелік,әлеуметтік тұрмысқа баулуда ата-ана мейіріммен қатар ,шексіз мейірімділіктің қажеттілігі бірден айқын болады.Бұл жұмыста да улкен жауапкершілік,төзімділік,қажет деп есептеймін


Прокомментировать
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Введите код с картинки:* Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив